27november

One Sunday Brunch.

Kategori: Livet

I söndags var jag på lyxbrunch med Sofia på Hagabadet här i Göteborg. Jag tyckte om stället. Mycket fisk och lite nyttigare goda alternativ, om man höll sig från det galet goda skaldjurssalladen då, som jag gissar inte var fantastisk nyttig. Sedan kom ju efterättsbordet. Med en fantastisk cheesecake och massa fräch frukt var jag riktigt nöjd. För 250 kr tycker jag ju att åtminstone någon typ dricka kunde ingå, men jag nöjde mig med vatten och kaffe. Jag var inte heller äckelmätt när jag gick därifrån, – ett tecken på att det var bra mat. 
 
 
 
Jag och en vän gick till Hagabdet för en brunch en regnig söndag och jag blev inte besviken trots priset. Dock ingick inte dryck vilket jag tycker det kunde gjort. Men en någorlunda nyttig brunch och ett fantastisk efterättsbord resulterade att jag var mycket nöjd.
 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Åh va gott det såg ut! Älskar fisk!

    Svar: Ah visst är det gott! Nyttigt också så det är två flugor i en smäll ;)
    Moa Jansson

    2013-02-18 | 23:34:37
    Bloggadress: http://malinlaweber.blogspot.se
  • Anna säger:

    Najs! Den kavajen du har sitter som en smäck! Fattigt att det inte ingick dryck och fattiga små skyltar dom har. Haha fail. Men det såg väldigt fräscht ut :)

    Svar: Åh tack :) ja det var väldigt gott .. lite söndagslyx sådär :)
    Moa Jansson

    2013-02-18 | 23:38:34
    Bloggadress: http://mycherrykicks.blogg.se

Kommentera inlägget här: