27november

Helmut Lang.

Kategori: Shopping

En av mina favoritdesigners som jag upptäckt på senare tid är Helmut Lang. Vardagsplagg med en twist och sköna tyger med drapering så det inte är alltför avslöjande för figuren. (den figuren man byggt på sig över jul). Jag storgillar den mossgröna som är lite mer festklänning än de andra och jag hade gärna strapserat runt i den på min sommarsemester om en vecka.Den ser ju bara så skön och sval ut!  Kjolen hade jag kunnat använda varje dag tror ja, både till jobbet med en slapp t-shirt och på fest med en finare topp över. jag har ju fått engrej för svarta kjolar det senaste, kan inte få nog av dem! Det är inte så många webbshoppar som säljer Helmut Lang i Sverige tyvärr, men det går att beställa härifrån då man slipper dyr frakt och tullar och sådant annat där tråkigt, som man får göra om man beställer från de amerikanska eller engelska sidorna. Gillar ni Helmut Lang?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: