27november

Mitt 2012.

Kategori: Livet

Jag satte mig för att fundera lite på vad jag egentligen har gjort 2012. (... tystnad ...) Blev helt förskräckt av mig själv att jag nästan inte kom på någonting. Förutom ett par resor då. Sånt glömmer man inte. Gick igenom min instagram jag nästan använt i ett år, och insåg att det var en guldgruva för minnerna att återhämta sig. Det blev ganska mycket gjort ändå år 2012. Har blivit "ägare" till två stycken hundar (VEM trodde det skulle ske någonsin?) Jag har haft semester i både Berlin och Barcelona med underbara människor, jag har kommit igång med min träning, var på 20-tals fest på CDON-awards, njutit av att se Loreen vinna ESC, sett Lady Gaga i Globen, rockat loss till både "Don´t you Worry Child" och "Gangnam Style" på dansgolvet, vart på ett fantastiskt NLY Awards etc etc. Jag känner mig nöjd med 2012 måste jag säga ändå.
 
Följ med på instagram för att se mitt 2013, @moajan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: