27november

Isabel Marant pour H&M!

Kategori: Fashion

Hur bra är inte detta sammarbetet då?! Älskar Isabel Marants kollektioner och äntligen kan man få haffa tag på ett plagg som är i en prisklass man klarar av att köpa själv. Isabel Marant är designern som inspirerar mode världen med en parisisk rockig och bohemisk kollektion och för H&M kommer Isabel Marant att skapa en kollektion full av personliga favoriter som hon själv älskar att bära. Kollektionen släpps den 14 november online och i 250 butiker världen över, och innehåller både kläder, accessorarer för dam och för första gången även för män. Jag måste ju nästan  ta ledigt en här dagen från jobet för att få tag i ett par plagg. Läs mer om sammarbetet här

Kommentarer

  • Elin Kling säger:

    Jag är lite skeptisk.... men jag gillar ju inte dessa sammanbeten! Det blir så jäkla överhajjpat!

    Svar: VA!? du e ju knasig ;) Vissa är så jäklans bra, medans vissa kan jag medge är lite väl överhajpade, men tex Jimmys Choos kollektion för h&m var ju bara ren perfektion!
    Moa Jansson

    2013-06-11 | 10:59:13
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com
  • Karin O säger:

    Trevlig nyhet:)

    Svar: Visst är det, hoppas att det blir riktigt nice!
    Moa Jansson

    2013-06-11 | 11:31:48
    Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
  • Elin Kling säger:

    Jimmy Choo håller jag med om! Gillade även Matthew Williamson men det var flera år sedan och nu blir jag nästan "äcklad" över hysterin när H&M släpper sina sammanbetskollektioner. Folk blir helt galna och då frågar jag mig; VARFÖR köper folk kläderna?
    Varför slås folk för kläderna och varför sover de utanför butikerna bara för att få köpa en klänning som är i vissa fall dåligt sydd, till överpris?
    Bara för att Karl Lagerfeld "designat" den?
    Hysteri, men det är bara min åsikt! :)
    Ha en bra dag!

    Svar: Haha, hårda ord ;) Jag håller med om att vissa saker är väldigt överskattade, Marnis kollektion tex var inte så mycket att hänga i granen, inte heller Versace eller Madonna, men inte alls min stil. Det jag gillar med dessa plagg är det gör designerplagg mer tillgängliga för vanliga människor som kanske inte har råd med en äkta Isabel Marant klänning eller vad det nu är. Och jag fördrar att de gör ett sammarbete med henne än att de skall kopiera vartenda plagg de kan från hennes aktuella säsong. H&M gör mycket eget fint också men degner samamrbeterna gör att de går lite utanför sina egna ramar och gör nya saker som man inte annars kan få tag på utan att lägag ut en förmögenhet! Kul att prata med någon som inte tycker samma tycker jag! ;) De flesta brukar bara älska det rakt av :P
    Moa Jansson

    2013-06-11 | 14:47:30
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com

Kommentera inlägget här: