27november

CDON group Awards 2013

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Igår bar det iväg med hela nelly.com för CDON group Awards i Malmö med Las Vegas-tema. Knasigt nog blev de väldigt dålig med bilder. I know, riktigt kasst. Men det betyder väl att jag hade så roligt att jag inte tänkte på att föreviga det. Darin var årets gästartist, även om det inte kom upp i förra årets artist E-types röjjande på dansgolvet, så var det ett grymt uppträdande. Jag är så glad att jag jobbar på Nelly och i en sådan entreprenörsgrupp, känner mig återigen superinspirerad att jobba lite extra hårt framöver. Efter en god hotellfrukost och 5 timmarsresa hem igen är jag mycket nöjd med mitt senaste dygn.
 

Kommentarer

  • Y A S M I N E säger:

    RE: Jag köpte den på bikbok för något år sedan så jag tror tyvärr inte att den finns kvar :/

    Svar: Nä då gör den nog inte det, men den var superfin verkligen!
    Moa Jansson

    2013-03-16 | 22:54:06
    Bloggadress: http://medy.blogg.se
  • Elin Kling säger:

    Åh gud vad trevligt och vad snygg du är! Älskar YSL-lacken :)

    Hatten är köpt på HM för 50 spänn... hehe ;)

    Svar: Vad gullig du är, tack! :D Ja lacket är grymt! - sitter som berget med två lager!
    Nähä!! det såg inte ut som h&m, Då måste jag ditför att kika då! :)
    Moa Jansson

    2013-03-17 | 09:31:16
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com
  • Clara Ringqvist säger:

    Så kul det låter!

    Svar: Vi hade väldigt trevligt faktiskt! :D
    Moa Jansson

    2013-03-17 | 23:33:39
    Bloggadress: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: