27november

Voilá!

Kategori: Daglig Inspiration

Det blev en ensam hemmakväll idag när pojkvännen ringde vid 7 tiden och sa att han var tvungen att stanna i sin lilla stad. "Jaha." tänkte jag. Då blir det tv-serie maraton med grilladkyckling till middag. Hur bra är inte det emellanåt? Trivs som fiken i vattnet och kommer somna gott i sängen vid 10 efter den här intensiva veckan. Blev lite inspiration på det – hur fint är inte egentligen rosa och guld ihop då? Måste testa det på nån outfit nån dag. Bildkällor från min pinterest här:
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hej!
    Det här kan kanske verka lite underligt. Men jag har googlat efter de Nelly skorna som fanns på deras hemsida för några år sedan. De Jeffrey campbell inspirerade. Och jag har mailat många som ägt ett par och undrat om dem kanske känner att de är trötta på skorna och är villiga att sälja de mot en bra summa pengar. Är helt galen i att få tag på dessa skor! Har då kommit in på din blogg och sett att du äger ett par.
    Om du är sugen så hör gärna av dig på min mail!
    Tack :)

    2013-03-09 | 00:10:06
  • Karin O säger:

    Ojoj vilka snygga bilder!

    Svar: Tack! :D
    Moa Jansson

    2013-03-09 | 01:55:16
    Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
  • Sara Ekman säger:

    Lät som en jättemysig kväll :)

    Svar: Det var det! Ibland är det skönt att vara själv :)
    Moa Jansson

    2013-03-09 | 10:21:15
    Bloggadress: http://aamaziing.blogg.se/
  • Saras Träningsblogg säger:

    Härliga bilder!!

    Svar: Tack! :D
    Moa Jansson

    2013-03-09 | 19:34:28
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

Kommentera inlägget här: