27november

Waiting for Summer.

Kategori: Shopping

Jag gillar när man kan fynda fina kläder billigt – samtidigt som jag tycker det är supertråkigt när jag kan se samma plagg jag precis köpt på fem stycken till när jag går hem från affären. Man känner sig inte direkt speciell. Blev därför glad när jag såg att Oasis har en onlinebutik med massor av fina saker till bra priser. Den här outfiten hade jag gärna bärt både till stranden och efter stranden i sommar. Gillar verkligen den somriga klänningen, hade passat grymt på mina solbrända ben i sommar ... hehe. Dessutom kan ni få hela 30% rabatt på ordern när ni anger koden 30SPRING i kassan. Och det som redan var billigt?!  
 

Kommentarer

  • Matilda Wikblom säger:

    vill ha sandalerna, grymt snygga!

    Svar: Visst var dom! Inte särskillt dyra heller! :)
    Moa Jansson

    2013-03-12 | 15:42:38
    Bloggadress: http://fashionsafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här: