27november

October hitlist.

Kategori: Shopping

Så var det oktober. Vad hände där? Tiden flyger fram och jag uppehåller mig med jobb, jobb och lite till jobb. Var riktigt sugen på helg nu, och har bara gått och skrotat hemma hela dagen vilket var väldigt behövligt. Och eftersom vi går in i oktober är jag redan sugen på massa nyheter som kommit ut i butik de senaste. Den vida kjolen från H&M är helt magisk och tillsammans med de dösnygga solisarna från Karen Walker, hade det vart sååå fint. Nästan så jag inte kan hålla mig. Sjutton också. Varför skall det finnas så mycket fint?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Men eller hur! Visst gick september fort?! Helt galet.
    Åhhh så snygg kappa, vill ha!! Och kjolen..

    Kram!!

    Svar: Eller hur .. men det kanske var för att det fortfarande var ganska varmt typ halva augusti? .. Vet inte, men nu börjar ju kjolsäsongen utan strumpbyxor ta slut, det är ju superdeppigt :(
    Moa Jansson

    2013-10-05 | 21:58:44
    Bloggadress: http://malinlaweber.blogspot.se
  • Malin Wederberg säger:

    Mycket jag vill ha där :D

    Svar: Finns så mycket fint i butikerna!!
    Moa Jansson

    2013-10-06 | 12:03:20
    Bloggadress: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här: