27november

The Weekend.

Kategori: Livet

En liten kass uppdatering för helgen, men har haft en lite konstig sådan. Toppar och dalar liksom. Starta helgen med mysigaste vin-och taccoskvällen hos Carro för att sedan gå över i sämst lördagen på riktigt länge. Allt gick liksom fel, spelade ingen roll var det var. Ni fattar. Lördagskvällen peakade dock när jag åkte hem till Elise och Andreas på godaste middagen med spelkväll. Var längesen jag skrattade så mycket. Det övergick i en kass söndag, men började peaka igen vid 3 tiden när jag mötte upp Carro för ett träningspass på Fysiken. Som sagt. Toppar och dalar. i Helgen har därför denna spelistan spelats frekvent hos mig. Nåväl. Ny vecka och nya tag. Nu skall jag mysa ner mig i soffan för att se på film med en kopp kaffe. Hur mysigt? 
 

Kommentarer

  • Annika A säger:

    Vilka jättefina bilder! :)

    Svar: Tack :D
    Moa Jansson

    2013-10-20 | 22:40:42
    Bloggadress: http://annikaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: