27november

I'am a #nellyholic.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Den här veckan tror jag har vart den stressigaste i mitt liv. Nära inpå åtminstone. För en och en halv vecka sedan fick vi reda på att det skapats en ny kampanj som vi skulle producera sinnesjukt mycket materail till. Mer material an vad min webb-avdelning någonsin producerat på Nelly, med ett nytt utseende. Inte nått man bara gör i en handvändning. Det är storsatsning med utomhusreklam, TV-reklam, 1 miljard banners, (Ja. Det kändes som det) och massor av grafikt material till siten som skulle uppdateras. Vi slår på stora trumman på måndag. Stay Tuned! Det blev både 11 och 12 timmars pass denna veckan, så nu när det är fredag kan jag bara lungt luta mig tillbaka i soffan och stirra på tv:n till ögorna ploppar ut. 
 
Kolla in vår nya kampanj vi kämpat med stenhårt HÄR
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: