27november

Passion Party Paris!

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

 
Asså den här plåtningen är nog en av mina absoluta favoriter på länge vi haft på Nelly. Duktiga Rami har fotat , och ja, det syns ju ganska tydligt eftersom han har en speciell stil! Så snyggt! Jag hade lite problem hur jag skulle få ihop detta eftersom jag gillade bilderna så mycket och verkligen ville ha upp dem i gigantisk storlek men samtidigt såg modellen en aning "för mogen" ut för vår nellykund så jag behövde lägga till något element för att få det lite yngre och mer lekfullt ut. Plus att man såklart att man alltid måste få in lite sälj med produktfokus. Bestämde mig för att gå All-In på körsbärsblommorna som fanns med i några av bilderna och jag tycker att resultatet faktiskt blev riktigt fint. Både franskt och romantiskt och party! Sen har vi fått en ny grym copy på Nelly också såklart som skrivit texterna till denna kampanjen. Sofia som vi har snott lite från min förra praktikplats på Sould. Hehe. Alltid kul med lite fräscha tankar och ideér!
 
Se hela kampanjen här.
 

Kommentarer

  • EMMAWHO säger:

    Maaagisk lookbook, verkligen jättefint. :) Satt och bläddrade i Nelly Magazine imorse, kom att tänka på om det är du och den andra tjejen som gör layout till den med? (Vad dumt det kändes att skriva "den andra tjejen", haha! Men vet ju bara att det är du och en till)

    2014-04-08 | 10:06:31
    Bloggadress: http://emmawho.se
  • EMMAWHO säger:

    Maaagisk lookbook, verkligen jättefint. :) Satt och bläddrade i Nelly Magazine imorse, kom att tänka på om det är du och den andra tjejen som gör layout till den med? (Vad dumt det kändes att skriva "den andra tjejen", haha! Men vet ju bara att det är du och en till)

    Svar: Vad kul att du gillade den! :D Tycker också den blev riktigt bra! Nä, på tidningen har vi en annan tjej som jobbar som AD på tidningen! Jag har gjort lite smågrejer sådär, men inte alls särskillt mycket – skulle gärna göra mer dock!
    Moa Jansson

    2014-04-08 | 10:06:40
    Bloggadress: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här: