27november

Realese!

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

 
Idag var den en fantastisk och hejdundrande realese av Leighton Meester kampanjen på Nelly. ÄNTLIGEN! Kampanjen som jag jobbade med hela förra veckan fick äntligen visas upp och beskådas. Är riktigt nöjd med min del av det stora jobbet måste jag säga, alltså den grafiska utformningen av kampanjen – kampanjsidor nyhetsbrev, banners etc. Förarbetet av en sådan här kampanj är ju helt enorm, och min del känns så rätt liten i det stora hela, även om det är rätt mycket av mitt arbete som syns utåt. Förutom filmen då. Den har jag inte vart med på alls, den har mina duktiga kollegor tagit del i. Asså. En sådan här kampanj trodde man ju inte man skulle få göra när man var praktikant för tre år sedan. 
 
Hela kampanjsidan tycker jag att ni skall kika in HÄR! och shoppa den kollektionen HÄR!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: