27november

So 2014, what's on your mind?

Kategori: Livet

1 januari och 2014. Ett helt år ligger framför fötterna och bara väntar på att få kicka igång ordentligt. Det är nått särskillt med nyår och 1 januari. Livet nollställs på något sätt, och det man gjorde 2013 spelar inte så stor roll längre. Jag har en del planer för mitt 2014. Därför gjorde jag en liten moodboard för mig och mitt 2014, både vad jag skall göra och vad jag skall klä mig i. Blev glad och lite varm inombords när jag kollar på det. Men det allra bästa är – att man inte har en aning om vad som kommer hända. Allt kan hända. Bring it on 2014, I'm ready!
 
Bildkälla: Min Pinterest

Kommentarer

  • Malin säger:

    Härlig inspo. Det får man aldrig för mycket av!!;)
    Ha en trevlig kväll.

    Svar: Det får man verkligen inte! Detsamma!
    Moa Jansson

    2014-01-04 | 20:20:31
    Bloggadress: http://malinlaweber.blogspot.se
  • sannas rum säger:

    Mums vilket härligt kollage!

    Svar: Åh kul att du gillar det! :D
    Moa Jansson

    2014-01-05 | 17:04:39
    Bloggadress: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här: