27november

Fynd.

Kategori: Shopping

Jag trodde faktiskt inte man längre kunde fynda något värt i butikerna, men efter en svängom på Zara i lördags med mamma och syster gick jag därifrån med en välfylld kasse med en kvaj, en klänning och ett par söta shorts. Allt för under 500 kr! Klänningen känns lite bohemskt Isabel Marant och var superfin på och den där lite längre kritstrecksrandiga kavajen kommer passa till ungefär allt i min garderob. De rutiga shortsen med spetskant har jag inte riktigt funderat ut hur jag skall matcha än, men eftersom de kosta 79 kr kunde jag inte bara lämna dom där. Mitt tips är att beger ut på den där rean och ge den en sista chans!
 
 
 

Kommentarer

  • Emma Hå säger:

    Jag älskar att gå och rota i det som ratats hela rean, speciellt eftersom mina storlekar (40/42) ofta finns kvar när alla smala fashionistor plockat sitt ;) Då får jag en sjukt nice garderob till yttepyttepengar =) Minns när jag köpte en paljettbolera jag fortfarande använder ibland som var nedsatt från 500 till 15(!) kronor.

    //Emma Hå

    2014-01-27 | 22:36:57
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: