27november

Work that body!

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Eftersom det fortfarande var många som var lediga förra veckan på jobbet fick jag knåpa ihop söndgagens nyhetsmail från Nelly.com, som handlade om sport och träningskläder. Tyckte det var riktigt roligt att göra och Alex (modellen) gjorde ett riktigt bra jobb, hon passar verkligen på sport! Jag passade även på att knåpa ihop en liten spelningslista eftersom jag tycker det hänger samman så med träning. Sen så älskar jag att göra spelistor– kan ha lite med det att göra också. Här kan ni lyssna på den, promise – den får dig att tagga till!
 
Se hela nyhetsbrevet här:
 

Kommentarer

  • Fashion Blogazine säger:

    Sjukt mycket snyggt!

    Svar: Ja eller hur, träningskläder är det enda jag är sugen på nuförtiden iaf!
    Moa Jansson

    2014-01-08 | 22:46:05
    Bloggadress: http://fashionblogazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: