27november

week 21.

Kategori: Livet

Idag är det söndag igen mina vänner. Veckorna rusar fram och snart är det juni. JUNI!? Min vecka 21 har varit en helt fantastisk vecka. Jag vaknade i onsdags och tyckte att livet var underbart med en galen prognos för att vara Sverige, jag bar vita korta shorts jobbade över en hel del och var på ett semanrium med Adobe på Bergakungen om det nya Creative Suite CS6. Jag bar blommitgt och köpte färgglada kläder, och var på perukfest med mina fantastiska Nelly-vänner. I lördags började mitt sommar-projekt att läsa Steve Jobs biografi och klädde migg glittrigt till Eurovision finalen, som Loreen tog hem, nästan utan spänning .. ( ni minns väl vad jag skrev efter första gången jag hade hört hennes låt?? Se här) Sedan gick jag hem barfota precis som man skall på sommaren, åkte färja till mina föräldrar idag och åt god mat medans vi firade min kära mor. Passade dessutom på att sola så mycket jag bara kunde.
Det var vecka 21 det. Intensiv och innehållsrik. Precis som det skall vara. Nu hoppas vi att vecka 22 blir minst lika bra den. Nu blir det sängen så jag är pigg och glad till jobbet imorgon. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: